Suitsukekaupan kanta-asiakkuus

Suitsukekaupan kanta-asiakasohjelmassa voit kerryttää tilillesi pisteitä, joilla ansaitset rahan arvoisia etuja. Pisteitä saat kerrytettyä luomalla asiakastilin verkkokauppaan sekä tekemällä pisteitä kerryttäviä tehtäviä kirjautuneena omalle asiakastilille.


Kanta-asiakasohjelman säännöt

Yleistä

Suitsukekaupalla on oikeus muuttaa kanta-asiakasohjelman sisältöä. Muutoksista ilmoitetaan Suitsukekaupan verkkosivulla. Kanta-asiakkuus kampanja on voimassa toistaiseksi.


Liittyminen ja käyttöönotto

Kanta-asiakkaaksi voi liittyä verkkokaupassa luomalla asiakastilin. Liittyminen ei maksa mitään ja kanta-asiakasohjelman etuja voi hyödyntää heti liittymisestä lähtien. Verkkokaupaan rekisteröityminen liittää asiakkaan automaattisesti kanta-asiakasohjelmaan.

Näet kertyneet pisteet klikkaamalla palkinto-ohjelman banneria sivun ylälaidassa sisäänkirjautumisen jälkeen. Kertyneet pisteet eivät vanhene.
Kanta-asiakasohjelman tiedot löydät tästä linkistä.

Suitsukekaupan kanta-asiakasohjelmaan voi liittyä kuka tahansa vähintään 18-vuotias henkilö. Liittymisen ehtona on toimiva sähköpostiosoite, johon verkkokaupan asiakastili liitetään.


Pisteiden kerryttäminen

Pisteitä voi kerryttää tekemällä pisteitä kerryttäviä toimintoja kirjautuneena omalle asiakastilille. Tuoteostoksista kertyvät pisteet päivittyvät asiakastilille tilauksen maksamisen yhteydessä. Tuotearvosteluista kertyvät pisteet myönnetään arvostelun julkaisemisen yhteydessä. Huomioithan, että vain sähköpostilla toimitettujen arvostelupyyntöjen kautta tehdyt tuotearvostelut kerryttävät pistesaldoa bonusohjelmassa.


Asiakastiedot

Jäsenyys kanta-asiakasohjelmassa edellyttää asiakkaalta käytössä olevaa sähköpostiosoitetta, johon verkkokaupan asiakkuus liitetään. Lisäksi verkkokaupan toimituksia varten asiakkaan on ilmoitettava osoitetiedot sekä matkapuhelinnumero saapumisilmoituksia varten.

Asiakastiedot on ilmoitettava oikeina ja ajan tasalla olevina. Asiakkaan on mahdollista itse muuttaa osoite- ja puhelinnumerotietoja niiden muuttuessa. Asiakastiliin liitetyn sähköpostiosoitteen tai nimitietojen muutoksista on tehtävä muutospyyntö sähköpostilla asiakaspalveluun.

Jäsenyys kanta-asiakasohjelmassa on henkilökohtainen. Yhdellä henkilöllä voi olla käytössä vain yksi kanta-asiakastili. Asiakastilejä ei voida myöhemmin yhdistää, jos samalle henkilölle on luotu useampi kuin yksi kanta-asiakastili. Ylimääräisen kanta-asiakastilin sulkemisesta on tehtävä sulkemispyyntö asiakaspalveluun. Ylimääräiselle asiakastilille kertyneet edut voidaan siirtää jäljelle jäävän tilin käyttöön, mutta ostostapahtumia ei voida siirtää tilien välillä.